Tumme eller napp?

Ja, min lilla docka har kommit in i en period där bara napp gäller! , tummen har hon alltid haft fram till nu..
Som sagt... Barn är roliga dom, men jag kan ju inte tvinga henne att inte använda nappen heller :) så ja, nu har vi en nappWilma!

Jag följde Pontuz en bit på vägen till skolan sedan gick jag och Wilma vidare för att gå till affären och handla lite gott som jag har lovat min dotter. Vi handlade lite yoghurt , mjölk och massa bär, vi ska ju baka idag :)
Det blir nog en vanlig smulpaj med hallon och blåbär! sedan får jag väl överraska min man med något gott också för han äter ju inte paj :P

Just nu så sover Wilma, hon fick även 2 nya nappar idag så vi vet vart hon har alla :)
Sicken tokunge jag har! aja!

Jag är så trött på min blogg, vill ha en ny fin sommarblogg!
Någon som har lust att hjälpa mig? :)


Nu ska jag kila!
Ha de bra!
Puss & Kram!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0