Skola och läkarbesök!

Började 10:20 idag, vi tog oss en lång sovmorgon här hemma!
Åt en god frukost och sedan rusade vi iväg till bussen, jag lämnade Wilma på dagis och sedan var det dags för plugg. Dock hade jag bara 2 lektioner idag , resten av klassen skulle iväg på teater men eftersom jag skulle på läkarbesök så kunde inte jag hänga med!
Tog i alla fall bussen ner till stan, gick och kikade lite på tusen olika saker, man blir så kär i alla fina kläder som finns alltså. Pontuz kom även till stan, vi gick upp för att möta upp läkarn på Mödravårdcentralen.
Det var jobbigt i början men kunde slappna av till slut, allt såg bra ut!

På torsdag blir det dags för ultraljud vilket jag är ganska spänd på, det ska bli så roligt!
Snart är det dags för mat och sedan tvätt och städ :/ tycker inte att jag gör annat, men aja! 
 
Nu så ska jag hjälpa till här hemma!
Ha det bra!
Puss & Kram!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Emilia

Okej, det gick fort det. Vart bara väldigt förvånad när jag läste att du var gravid igen, varför så snabbt? wilma är ju bara ett år än så länge.

Kram

2009-05-05 @ 21:18:59
URL: http://emiliaviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0