Praktik - Stan

Jag är verkligen trött på att gå upp tidigt , går upp halv 5 för att hinna lämna Wilma på dagis och sedan hinna gå till praktiken! Nu menar jag verkligen att jag blir hur trött som helst.
Pontuz kom och hämtade mig, vi läste att det fanns en ledig lägenhet i Ekås så vi drog till BT och lämnade in vår ansökan där, hoppas dom hör av sig nu alltså!
Sedan efter de så gick vi till stan där även Sverigedemokraterna stog, lyssnade på dom och hälsade även :)
Jätteroligt var det, Pontuz känner ju dom så ja!

När vi kom hem gjorde vi köttfärssås med makaroner , gud så gott :)
Sedan så kom min underbara svärfar på besök, har verkligen saknat honom.
Så har vi varit i Ebbared en sväng där svärmor var hemma , ni är bäst! <3
Annars har det varit lugnt, eurovision är ju i dag :) det ska jag nog kolla på med!

Imorgon är det fredag, vi får se vad som händer!
fick även veta att min mamma kommer flytta till Göteborg inom kort, vilket känns väldigt tråkigt.
det kommer vara svårt att åka dit och det kommer knappt finnas någon tid eftersom vi jobbar, och går i skolan samtidgt! :/
Vi får se hur det blir!

Ne, nu ska jag krypa ner i soffan!
Ha en bra kväll!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Veronica

sv: läser ganska många unga mammors blogg och jag tycker vissa får så hemska kommentarer :/ Tycker det är så himla mysigt med unga mammor för alla jag sett är verkligen så underbara med sina barn:)



tack, men har så småningom tänkt ändra designen när jag är klar med tentorna osv :)

2009-05-14 @ 22:17:53
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/
Postat av: Veronica

sv: jag älskar barn och nu när jag är 20 snart 21 är jag jättesugen att skaffa barn. Dock har jag just börjat plugga på universitet så får nog vänta tills jag är klar för annars kommer jag vara tvungen att börja betala tillbaka studielånet osv :/ Och sen måste min pojkvän börja hjälpa till mer här hemma osv innan jag överväger att få barn :)



Jo allt är fint här, ska ut med några kompisar är nästan aldrig ut längre så det ska bli kul faktiskt :) själv då ?

2009-05-15 @ 18:36:55
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/
Postat av: Jenna

härligt blogg :) händer i helgen? ♥

2009-05-15 @ 18:58:26
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0