Kalas för Svärmor - Ensam lördagkväll!

Vaknade runt halv 10 idag :/ känner mig inte alls bra, Wilma är inte helt bra hon heller!
Vi gick upp, gjorde lite frukost och myste en massa, Pontuz sov såklart eftersom han har jobbat natt.
Sedan kikade vi lite på tv, lekte och hade det jättemysigt tills lilla snuttan blev trött igen!
Då var klockan runt halv 12 typ, så hon fick en flaska välling och somnade som en stock, vilket jag också gjorde :P
Sov till kl 14:15 vilket inte var så bra :P Skulle hämta Pontuz mormor halv 4 så det var snabba ryck när vi vaknade!
Duschade och begav oss iväg, när vi väl var framme så var de folk redan som hade kommit. Hon bjöd på en sådan go paj eller vad man ska kalla det, sedan blev det såklart marängtårta.. mumma! :)
Hon fick även en massa fina presenter som hon hade önskat sig, av oss fick hon i alla fall tahi massage ( stavas det så? :P )

Klockan gick och vi var tvugna att åka och handla, sedan åkte vi hem för att kunna koppla av!
Pontuz åkte till jobbet och jag la Wilma för natten, sedan kikade jag lite på robinson också..
Nu sitter jag här och skriver av mig lite, vilket är ganska skönt ibland vill jag lova!

Ibland vill jag bara försvinna ett tag, kunna komma till ett ställe där man verkligen kan koppla av och vara lite för sig själv, tänk så underbart vissa har!

Nu ska jag sova!
Puss & Kram!


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0