En tråkig söndag!

Söndagar är alltid tråkiga, vi har bara latat oss hela dagen idag!
Ätit god frukost och gosat hela familjen, sådant älskar vi :) Pontuz ligger just nu och kollar på Hockey vilket man hör ganska tydligt! han ropar och har sig inne i tvrummet!

Wilma lärde sig att säga vovve idag, hon är ju bara för underbar alltså!
Imorgon ska jag gå upp halv 5 :/ vilket jag inte är så sugen på men ska ju lämna Wilma på dagis halv 7 sedan springa till praktiken.. Men det får gå bra i alla fall, efter praktiken imorgon så ska vi tvätta, hur skönt som helst!
Tvättar numera 1 gång i veckan och har bara 2 maskiner! Innan kunde vi vänta hur länge som helst och då har vi haft och göra i två dagar. Veckan ser lugn ut än så länge i alla fall.

Någon som kan hjälpa mig vad man kan köpa i studetpresent?

Nu ska jag umgås med familjen!
Ha en bra dag!
Puss & Kram

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Köp ett smycke eler liknande i present, det är det man brukar få :) eller en härlig surprise, vilket innefattar barnvakt? ;)

2009-05-10 @ 21:39:42
Postat av: linda

ett smycke är alltid kul att få i present eller något man gör tillsammans, som en kryssning eller liknande (:

2009-05-10 @ 21:42:32
URL: http://lindaglansins.blogg.se/
Postat av: Martina och Hannah

Vi har chansen att bli veckans blogg det skulle vara snällt om du vill rösta på oss. Det kan du göra här, vi är blogg nr 12. http://jantra.blogg.se/2009/may/manadens-blogg-1.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0