4 Maj!

Hej allihopa!

Jag ska erkänna att jag har inte alls haft någon lust till att blogga :/ vet inte varför, men nu ska jag allt försöka med att få upp detta igen!

Det har hänt så mycket sedan jag skrev sist..
Ihelgen har vi varit i Varberg och campat, det har varit hur underbart som helst. Vi har inte gjort annat än att njutit till högsta grad. Ätit på '' tre toppar '' , världens godaste glass har dom där alltså, det finns inget bättre!
När vi kommer hem så tar vi det lugnt, gör ihop skinksnittsel med potatisgratäng , mums så gott!

Nu så är det snart sommarlov om man ska kalla det så! :)
Jag ska dock jobba hela långa sommaren förutom vecka 26 för då bär det av till Skåne en vecka!
Har även blivit timanställd på mitt jobb vilket känns underbart, jag älskar min praktikplats '' mitt jobb '' så otroligt mycket, trevlig personal och trevliga boenden!
För er som inte vet så jobbar jag på ett ställe som heter Hestra Midgård , jobbar med gamla människor. hur kul som helst!

Wilma växer och står i , hon går eller rättadesagt springer :) , pratar för fullt må jag säga!
Hon kan säga :
Hej
Titta
mamma
pappa
mommo
fammi
faffa
li ( filippa)
den
 nu fick jag nog med alla ord ,
visst är hon duktig?

Är så sålt över min underbara dotter!
Wilma ska även få ett syskon som är beräknat 13 oktober :)
Vi längtar som bara den kan jag verkligen säga! Vi är lyckliga <3

Snart tar Pontuz studenten , oj vad tiden har gått fort alltså!
Det är så det är, sedan är han fri ifrån skolan, vilken lyx :D

Aja, nu har jag skrivit av mig lite i alla fall!
 nu ska jag fixa till det lite här hemma.
Ha det så bra!

Puss puss!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jessica

<

Grattis så mycke till den lill* =)

2009-05-04 @ 19:36:13
URL: http://jessicaby.blogspot.com
Postat av: Emilia

Är du med barn igen?

2009-05-04 @ 22:14:43
URL: http://emiliaviksell.blogg.se/
Postat av: clin

wow bebis till :) <3

2009-05-05 @ 09:32:54
URL: http://angelacaroline.blogg.se/
Postat av: clin

ja så roligt :D allt är bra, sjdå?

2009-05-05 @ 16:19:55
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0