13 maj - Igår var det Skene besök.

Igår var jag, Pontuz & Wilma i Skene.  Det var trevligt att hälsa på alla igen, det var ju dock ett tagsedan man var där nere.
Hälsade på mamma och Janne, sedan gick vi vidare till Kenneth och Michael, sedan så kom Jennie dit, Wilmas gudmos.. Vi har inte träffats på jättelänge, saknar verkligen dom där nere alltså!
Men i alla fall, efter vi hade varit där begav vi oss hemåt och kollade på Eurovision , jag somnade dock eftersom jag hade jobbat hela dagen och var helt slut.

Idag har vi inte gjort så mycket, jag har varit på praktiken där det har varit kanon bra..
Pontuz kom och hämtade mig vilket jag inte visste om innan jag gick ut!
Vi hämtade Wilma och åkte och handlade, sedan åkte vi hem och gjorde tacos, mums så gott det var!
Nu ska vi kika på film, jag hoppas att jag inte somnar!

Ha en bra kväll!
Puss & Kram

Våran lilla Sessan


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Veronica

så mysigt med barn :) har du fått mycket kritik som ung mamma ? Kram

2009-05-13 @ 23:55:09
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0