Söndag 25 Januari :)

Hejsan Hoppsan!

Nu sitter jag och tar det lugnt för en gångs skull, har varit full rulle hela dagen här idag!
Håkan har hjälpt mig med att sätta upp mitt underbara barbord :) I love it.
Sedan har vi fixat upp massa annat också, är så otroigt nöjd med denna lägenheten! har nog aldrig trivs såhär bra som jag gör här.. Grannarna hälsar och är trevliga.. Skönt det om man tänker egentligen vilket område det är man bor i! :P
Wilma är även 11 månader idag, vilken stor tör jag har helt plötsligt.
En som går, kryper, pratar och har sig! :) mamma, pappa, titta är hennes ord!, mamma älskar dig Wilma <3

Inatt så jobbar min lilla ängel men som tur är det så är de sista natten på ett tag.. Eller ja, han jobbar ju på torsdag med.. Men iaf ett litet mellanrum som tur är.. Saknar han så jag tror jag dör snart :O
Imorgon blir de lite shopping tror jag vi har bestämt oss för när älsklingen har vaknat!, det ska bli så skönt att komma ut och promenera.. Har ju inte direkt hunnit det än , eftersom det har varit mycket att göra här hemma som faktiskt går före för en gång skull!

I veckan så ska jag till skolan på ett möte och lägga upp hur mina dagar ska se ut och dylikt.. Sedan ska jag även ner till den gamla lägenheten och städa med mor min :) ska försöka få gjort allt som bara går så jag slipper tänka på att jag har den lägenheten! :D Min lilla skrutta sover i sitt eget rum och det funkar faktiskt rikigt bra.. Hon har fått en söt sänghimmel över sängen också, mysigt :)  Måste även till banken för att fixa ett konto där vi ska betala våra räkningar..

saknar min älskling! <3
God natt!
Puss & Kram!




Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Du har blivit utmanad i min blogg!

2009-01-26 @ 10:07:14
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0