3 dagar kvar! :D och jag längtar stoll!

Natten har varit jobbig, har nästan inte kunnat sova någonting! :/
Gick och la mig, somnade en stund tills Wilma vaknade av att hon hade bajsat. Gick upp och bytte på henne, så gjorde jag välling också, sedan somnade vi om tills jag vaknade ännu en gång av att jag drömde en mardröm :/ Uscha.. Den var hemskt! Sov ju sjäkv inatt eftersom Pontuz sov i Borås hos sina föräldrar, det var inte alls kul men som tur är så kommer han hem idag iaf :)

Vi steg upp här runt halv 9 , bytte blöja och lekte på golvet!
Gjorde iordning lite välling till henne senare eftersom hon ville ha det.. Gick här och småplockade bland massa kläder som skall packas ner.  Sedan kom Kenneth hit och frågade om jag ville följa med ner och handla lite!
Såklart att jag ville, vi tog på oss och gjorde oss klara.. Begav oss till affären och handlade lite!
Nu är vi hemma och ska busa ännu  mera :) , och wilma ska få sitt mellanmål!
Sitter och kollar skor till henne, men oj vad dyrt det är med dom där skorna som barn ska ha som första skor!
Aja, det får kosta de kostar, för skor måste hon ha i vilket fall!

Ne. nu ska jag sätta igång och fortsätta här hemma!
Have a nice day!
Puss & Kram!




Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0