2 Januari 2oo9

Andra dagen på år 2oo9 ! :D 
Mitt nyårslöfte är att sluta äta godis på veckorna , bara på helgerna :)
Nu när vi flyttar till Borås med så blir det mycket promenader och gym såklart..
Har ni något nyårslöfte?


Ja, nu är det andra dagen på detta året, känns helt underbart.
Nytt år, nya tag! så ska det bli! Skola, dagis och jobb sedan även mycket fritid!
Nu sitter jag här och funderar på vart jag ska börja packa, köket, tv rummet,  eller i sovrummet? Hm..

Aja, idag var vi iaf och kollade på våran nya lägenhet.. Har aldrig sett den i ljuset..
När vi var där första gången så fick vi se den i mörkret med en liten ficklampa så man såg ju inte så mycket.
Vi valde även tapeter, och lite andra smått och gott så jag tror lägenheten kommer bli jättefin när vi väl får det fixat!
Pratade även med våran bovärd om när vi kan flytta in, det är ingen som bor i lägenheten så man tycker ju allt att man kan få den lite tidigare :) Och det fick vi.. Förhoppningsvis får vi nycklarna redan den 23 januari.
Mer underbart kan det ju ändå aldrig bli!, så nu måste vi börja packa och så.
Ska ju även hämta lite möbler i Varberg med, som våran nya soffa  :)

Kan ju även berätta lite om nyår för er som undrar..
Vi satt hemma i Ebbared och åt lite gott,  spelade spel , lyssnade på musik och hade det trevligt :)
Drack även lite gott, hade det hur trevligt som helst..

Ne, nu ska jag umgås lite med min sambo!
Puss puss!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Lillemor

Ska ni flytta ännu tidigare ?! HEHE

ni skulle ju komma på Nyår men jag såg inte till er =( .... puss

2009-01-04 @ 19:13:52
URL: http://Lillemorj.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0