Tisdag - vackert väder!

God förmiddag allihopa :)

Vaknade kl 7 i morse av klockan, var dock inte så pigg på att stiga upp men det fick gå i alla fall.
Gjorde i ordning gröt med rivet äpple till Wilma, hon bara älskar det :)  fixade i ordning henne och gjorde frukost till Pontuz.. Sedan åkte han iväg och lämnade henne på dagis och jag har varit hemma, ringt lite jobb och dylikt!
Har även städat, diskat och ska strax göra mig i ordning! :)

För er som inte vet så ska jag ha praktik denna veckan men har ingen praktikplats än så vara hemma :)
Lite tomt men det går!, imorgon fyller Wilma 1 år vilket vi ska fira med tårta och paket!
Min lilla älskling är stor flicka imorgon, kan inte förstå detta :P
Sedan har ju även Pontuz haft sitt körkort ett år i morgon, helt ofattbart alltså.. Tiden går så otroligt fort..

Vi ska ha kalas på torsdag tror jag vi har bestämt oss för, runt 4 sådär!
Får ju hoppas att det passar alla, så ja :)

Ne,. Nu ska jag fixa mig, sedan ska jag ut och promenera lite i det fina vädret.
Ska till Pontuz skola för sedan vidare till dagis och hämta vår lilla docka :)

Puss & Kram!


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0