Snö och kallt! :/

God Morgon! ^^,

Nu är klockan 08:48, jag och Wilma steg upp ur sängen.. Fixade välling och bytte blöja.
Till mig själv gjorde jag en varm kopp te och 2 smörgåsar, gott (:
Jag är så otroligt trött på vintern nu så jag vill bara ha sommar, eller åka på semester till ett varmt land!
 Idag vet jag inte rikigt vad vi ska göra, Wilma är otroligt förkyld fortfarande så det är lite svårt att just vara ute,
vill ju inte att hon ska må sämre!

Får väl iaf gå till affären så vi får något i magen tills Pontuz vaknar.
Pontuz är helt ledig hela helgen vilket känns underbart så jag slipper vara ensam på kvällarna.
Imorgon ska vi ha kalas här, vilket känns trevligt men har ju 4 säckar här hemma med tvätt vilket innebär att jag inte har något att ta på mig :O Har våran tvätt tid på söndag men funderar på att ändra den till ikväll istället!
Aja, vi får väl se.. Får ju höra med Pontuz först!

Ne, nu ska vi leka!
Puss & Kram!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0