Fredagen den 13:e!

Usch ja, idag är de fredagen den 13:e.. Men det behöver ju inte betyda att det är en hemsk dag :P
Idag har det varit fullt ös, Wilma lämnades på dagis helt själv idag kl 9:15 för att vi skulle iväg till banken, mötet med dom gick kanon bra, är verkligen supernöjd nu!
Sedan gjorde vi inte så mycket, tog de lite lugnt innan vi drar vidare till sjukhuset där Pontuz hade ett ärende att göra! och det gick också bra :)
Nu i eftermiddag / kväll har vi haft lite besök av familjen Fritzson som har hjälpt oss lite med att fixa vårat ena telefonjack, och lite sladdar :) , så nu är de jättefint här.. Igår var vi och köpte ett barskåp som vi också har fått upp idag.. Snart är jag nöjd med hela lägenheten :)  Får ju renoverat i hela köket och även i vårat sovrum så i köket kommer det vara helt svartvitt och i vårat sovrum kommer det vara helt ljust med massa starka färger! Älskar våran nya lägenhet alltså!

Imorgon är det ''alla hjärtans dag'' och vilket innebär att vi ska ut och äta på Olivern, superfint ställe här i Borås!
Barnvakt har vi fixat också, Monica ska vara här sedan bär de hemåt och kolla på den efterlängtade Melodifestivalen :) älskar det..
Påtal om Melodifestivalen så förra veckan var ju Alcazar helt fantastiska och även bidrag nr 1 , kommer dock inte ihåg vad hon hette som sjöng, har bara låten hemma :P

På måndag börjar jag i skolan helt, och Wilma börjar på dagis på rikigt.. Nu har det ju bara varit inskolning :P
Det kommer gå så bra, idag när vi lämnade henne så tidigt så fick hon även äta lunch med dom och även vara med på vilan då hon sov 2 timmar :) duktiga tjejen här ja..
Snart är de 25 februari vilket innebär att Wilma blir 1 år :) Min lilla gumma, hon börjar bli stor här ja!
Springer omkring hela tiden, har fått så otroligt många tänder :P och långt hår!
Imorgon är de 1 årsedan hon var beräknad men valde som sagt att gotta sig i magen några dagar till! :P
Jag längtar så otroligt mycket efter nästa barn, vill ha denna underbara mage och se detta underverk växa och frodas!
Men jag nöjer mig med Wilma än så länge :) Min lilla älskling..

Ne, nu ska jag titta på Let Dance!
Pontuz jobbar inatt så är helt ensam men han kommer imorgon :)
Då kommer han få en söt liten överraskning!

Puss Puss!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0