7 Februari - Kalas för Pontuz idag!

God Morgon!

Idag så ska vi ha kalas för Pontuz som precis har fyllt 20 år :)
Vilka det är som kommer har inte jag så stor koll på i alla fall, jag vet bara att jag ska baka 2 st tårtor och en massa pasta sallad! haha.
Wilma är fortfarande inte bra ifrån sin förkyldning men har i alla fall ingen feber som tur är, men hon är pigg och springer om kring här hemma. :)

Wilma blir 1 år nu den 25 februari, inte alls långt kvar :) gud vad tiden går fort alltså.. Det är inte rikigt klokt, vad har all tid tagit vägen då? jag kommer så väl ihåg när vi låg på BB , och nu så är hon helt plötsligt 1 år :P sjukt det där.


Nu ska vi sätta igång och städa och baka  (:
Puss puss!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: qube

du är utmanad i min blogg

2009-02-08 @ 01:47:09
URL: http://angelacaroline.blogg.se/
Postat av: delia och emmelie

Fin och intressant blogg!

2009-02-11 @ 17:46:33
URL: http://sunsetavenues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0