5 Februari - allt är vitt här ute (:

Hejsan Hoppsan!

Det blev inget dagis idag för Wilma, hon hade feber i morse och är jätte förkyld :/
Tråkigt, men sådant är livet.. Så vi är hemma idag, vi har duschat, städat, ätit frukost och lekt!! :)
Just nu sover hon middag vilket känns jätte skönt nu så jag kan få lite tid för mig själv.
Pontuz är i skolan och slutar senare idag..

Idag blir bara en hemma dag med massa mys, och god mat! (: sådant gillar vi!
Wilma kommer få gå tilbaka till dagis på måndag, så har hon hela långa helgen på sig att krya på sig!
Ihelgen vet jag inte rikigt vad vi ska göra förutom ha kalas och tvätta.
Har ingen aning alls om vilka som kommer på kalaset, men det återstår att se!
Ska nog göra en pastasallad och kladdkaka, lätt och smidigt!

Ne, nu ska jag fortsätta här hemma..
Skiver nog mer senare..

Puss puss!


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0