4 Februari

Kan börja med gårdagen! :)

Igår så fyllde Pontuz 20 år , min älskling har blivit gammal :P skoja bara.
Han jobbade dock natt men kom hem runt 7 på morgonen och då hade jag fixat en kladdkaka med grädda och massa tända ljus i  tv rummet åt honom.. Han sken upp som en sol när han såg allt.. Hade ju även köpt födelsedags presenter till han! :) Han fick en snygg tröja från MQ och ett par jeans från H&M. Glad blev han också!
När han gick in och la sig tog jag och Wilma på oss för att bege oss till dagis!, vilket funkar jättebra!
Hon bryr sig inte om mig ett dugg när vi är där inne..

Senare på eftermiddagen så kom Pontuz mamma, pappa och syster hit på lite fika och så fick han blommor och en tripp till Alingsås på ölprovning , så jävla kul och få smaka på massa olika öl! Det tycker Pontuz är kul iaf, jag dricker inte öl. :P

Idag så var det en hel ute dag på Dagis vilket inte Wilma gillade, hon ville inte göra någonting utan bara vara i mammas knä , vet dock varför hon är sådan och det är pågrund av att hon är lite sjuk :/ stackarn.. Men det gick bra iaf.
Hon fick välling när vi kom hem och gick och la sig! :) Så nu har vi alla ätit middag och det blev köttfärs sås med makaroner :) gott gott..
Snart ska vi iväg och handla lite, sedan ska vi även hem till Ebbared och lämna kattmat :P
Ikväll så jobbar inte Pontuz vilket känns underbart och vi ska ha en myskväll för oss själva! Efter Wilma har lagt sig! :)

Nu ska vi ta på oss för att traska ut!
Puss Puss!


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0