14 Februari - Alla Hjärtans Dag! <3

Steg upp kl halv 7 för att fixa allt de mysiga till min lilla älskling!
Tände ljus, la ett fint kort på en bricka med en liten godisask jämte och la detta på sängen! :)
När han väl kom hem så hade han köpt ett rosenträd till mig, åh vad jag älskar min lilla skrutt!
Efter vi hade myst i sängen så somnade jag om så gott och vaknade nu när kl är 10.. Underbart att få sova ut.
Känner mig lite frusen och matt, tror jag börjar bli förkyld med :/ inte alls roligt!

Idag ska vi ut och äta :) mums, jag längtar redan!
Snart får jag fixa lite frukost känner jag, är mega hungrig.. :P

    Föresten, vad hittar ni på på alla hjärtans dag?



Igår så ringde Linda hit, en gammal kompis som jag har känt i 12 år :)
Det var helt underbart att sitta och prata med dig, det ska du veta!
har verkligen saknat dessa telefonstunder som vi alltid har haft, allt vi har gjort tillsammans och även gått igenom tillsammans.. Det är helt sjukt att tiden har gått så fort!
Saknar dig otroligt mycket, de ska du veta <3

Ne, nu ska jag fixa frukost och vänta tills min lilla skrutta vaknar!
Ha en trevlig dag på alla hjärtans dag! <3
Puss & Kram!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0