God förmiddag :)

Nu är vi vakna här, Wilma leker på golvet och jag passar på att skriva några rader här!
Det snöar här, och är helt vitt ute.. Vackert. :)
Ska snart gå in med lite frukost på sängen till min lilla älskling som har jobbat natt inatt! :/ stackare..
Doris våran katt löper och skriker hela tiden! Har knappt kunnat sova pågrund av henne..
Men idag vet jahandla iaf!
Ska ju som sagt laga lite mat senare! :) Något förslag vad jag kan laga?
g inte rikigt vad vi ska hitta på, ner och Frida har även lovat mig att fixa min blogg lite! :) hon är snäll!
När vi träffade Frida och Philip i stan så passade hon på att ta lite kort på Wilma!
Här kommer ett utav dom!




Min lilla skrutta!

Nu ska jag börja fixa! Skriver mer senare..

Puss & Kram!


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0