22 mars 2008 - Glad påsk :)

Nu är de påsk och då kommer påskharen :)
Sitter just nu i Ebbared hos familjen Fritzson och tar de lugnt. Pontuz jobbar men kommer hem vid 9 som tur är.
I torsdags natt fick jag och Pontuz åka in till Akuten här i Borås, jag fick så otroligt ont i min mage och rygg..
Ingen visste vart de kom ifrån, mina prover och allt såg så bra ut så. Men så kom dom fram till att jag har fått gallsten och inflamation i gallblåsan :/ gör mega ont.. Så vad som kommer att hända nu, ja de får vi ju se!
Men så var vi på sjukhuset idag också för att ta nya prover men dom var bra, så påsken blev ju räddad iaf  :)
Har även varit på Gekås nu i veckan, hittade massa fint men man kan ju inte köpa allt man hittar :/
Men jag och Pontuz ska åka ner nu på torsdag igen för att köpa lite mera saker.. Alltid lika kul att shoppa ;)
Imorgon ska vi hem till Pontuz mormor och äta lite påsklunch och så, det ska ju bli trevligt.
'Men annars idag har vi tagit de lugnt. Jag, Wilma, Filippa, Pamela och Monica var iväg och hälsade på Pontuz gammelmormor vid namn Mimmi, mycket trevligt!
så ja, ikväll blir de lugnt får vi väl hoppas! :)


Vad fick ni i erat påskägg?
Själv fick jag godis och lilla Wilma fick en jättesöt klänning :P

Nu ska jag fixa lite mat åt Wilma..
Puss & Kram!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Pontuz Fritzson

Hej pälskling :) Du ligger i soffan, och jag vill bara kyssa dig! Älskar dig Keela

2008-03-22 @ 22:00:53
Postat av: emelie (onlyems)

JAG VET PRECIS HUR DET KÄNNS!! Gör så inutihelvetes jävla fucking ont! Dock vet dom inte om jag har gallsten eller magkatarr..

2008-03-23 @ 10:13:59
Postat av: Selma Mehmedovic

Grattis Mikaela..har inte hunnit säga det än! Hon är huur söt som helst :) Hoppas allting går bra, du måste va en kanonmamma!

2008-03-25 @ 17:27:23
Postat av: anonym

Jag älskar dig?

2008-03-29 @ 16:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0