2 mars 2008

Som ni kanske har sett så är min lilla bebis hos mig nu iaf.
Jag har nog aldrig skådat en sådan snäll bebis som denna, hon gör inte mycket ljud ifrån sig och är hur snäll som helst! Sover sina timmar på nätterna och vaknar när hon ska ha mat. Snacka om bra :)
Wilma föddes den 25:e februari och jag kom hem den 28:e februari från BB , jag har aldrig haft så tråkigt som att ligga på BB.  Jag och Pontuz gjorde ingenting, satt och stirrade rakt in i en vägg dag ut och dag in så länge vi inte höll på att gosa med lilla Wilma :) , jaja.. Allt går bara bra här hemma iaf.
Igår var jag, Pontuz och Wilma på Ikea och sedan vidare till Coop. Vi hade en mycket trevlig dag.
Inte nog med det så var de ju som sagt Melodifestivalen också , det var iaf rätt låtar som kom vidare iaf!
Innan Melodifestivalen så badade vi även Wilma, hon sa inte ett ljud av att komma ner i vattnet eller ligga och bada. Hon är knäpp :P
Idag så är de Söndag och då är de dags för Pontuz att åka hem :/ vilket känns jättejobbigt nu!
han har varit med från första stund inne på förlossningen, vidare till BB och nu hemma. Hur ska jag klara mig?
Äsch, de får väl gå :D Så idag vet jag inte rikigt vad som händer, ska nog ta de ganska lugnt.
Singing Bee och Andra avenyn kommer ju på tv med , det ska jag se iaf! :)

En förlossningsberättelse får jag väl ta och skriva också!
Ska se till att ha lite tid över snart, så får jag fixa de!

Puss &  kram!

image62


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Josefin

Vilken söt liten tjej! Får gratulera! :)

2008-03-02 @ 08:23:58
Postat av: Anonym

Jättesöt dotter men du borde märka dina bilder med namn. Har varit med om att folk tagit bilder och lagt ut och sagt att det var deras egna barn fast det inte varit det. Finns skitmånga fejkmammor på nätet sorgligt nog.

Sen kanske du inte borde lägga ut en bild på din dotter naken???? Kanske låter som kritik men tror inte du vill att någon peddo sitter och runkar till bilden.

2008-03-02 @ 09:14:34
Postat av: vivi

så söt hon är!!

2008-03-02 @ 13:23:37
Postat av: jonna

Sötnos :) min son somnade i badet första gången, haha :)

2008-03-02 @ 17:28:47
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: qube

underbart söt :)

2008-03-02 @ 23:16:25
Postat av: Jannike

oliver har också vart svin snäll hela tiden :) as gött!:D hahah :D

2008-03-03 @ 09:03:59
URL: http://ankidahlstrom.blogg.se
Postat av: Anna

vilken söt liten tjej!. grattis :)

2008-03-06 @ 19:32:45
URL: http://annakjell.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0