17 Mars 2008 - SNÖ! :O

Här snöar det förfullt :O , hur kommer detta sig ?
Aja, helgen har varit kanon, har bara umgåtts med mina två så älsklingar. Pontuz och Wilma.
Igår var vi alla på kalas hos Pontuz mormor Monica.. Jättetrevligt, mycket god mat och en jättegod tårta!
Det har du gjort bra Monica :)
Får ju inte glömma att vi har ju kollat på Let´s dance och Melodifestivalen.
Fyfan, allt var så tillgjort att Charlott skulle vinna, usch.. Tycker verkligen inte om henne..
Snart är de påsk och då kommer påskharen, haha :) Hur vi ska fira påsken i år det vet jag inte.
Vi får trotts allt se vad som händer och sker, ska till Gekås snart också.
På torsdag blir de Bvc , hon har gått upp till 4020g och är 53 cm lång..
Idag så är Wilma 3 veckor gammal och det känns som det var igår hon kom ut.

Hur firar ni eran påskafton?


Hela familjen Strömberg Fritzson!

      
        Pontuz                     Michaela                   Wilma

Vad har du på hjärtat?
Postat av: emelie (onlyems)

pontus är inte wilmas biologiska pappa va? och har du nära till göteborg? jag ska dit i sommar ;)

2008-03-17 @ 11:43:32
Postat av: emelie (onlyems)

va däför jag skrev biologiska pappa å itne bara pappa ;).. men har Calle sett wilma eller skiter han i allt ? ..

2008-03-17 @ 13:31:44
Postat av: Pontuz Fritzson

Hej älkling :) Ville bara säga att jag älskar dig mest av allt. Du är den sötaste =)

2008-03-17 @ 14:53:09
URL: http://svenskframtid.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad söt Wilma är :)

2008-03-17 @ 15:53:02
URL: http://magicmushrooms.blogg.se
Postat av: Pontuz Fritzson

Saknar dig

2008-03-17 @ 16:36:24
URL: http://svenskframtid.blogg.se
Postat av: Jennie

Hej tjejen! Hör av dig via mail om du orkar och kan, måste få lämna en present. Vill ju inte bara komma och störa! Kramisar till er. Grattis till förlovningen föresten!

2008-03-17 @ 20:38:34
Postat av: monika

hej michaela!roligt att tårta och mat smakade,lilla wilma är ju helt underbar mina vänner tyckte hon var jätte söt,förövrigt blev jag jätte glad för den trendiga presenten den passade mej perfekt nu vet jag att pontuz otåligt väntar att få åka till dej kram monica

2008-03-18 @ 18:42:54
Postat av: Pamela

Hoppas ni haft en trevlig dag i Gekås.
Längtar efter er alla tre!!!
Hoppas ni kommer i påsk och äter lite god påskmat, vi ska till monika på mat en dag åxå.
Puss o kramizar i massor Pamela

2008-03-19 @ 16:21:58
Postat av: Pontuz

Ja, visst är det härligt :)

2008-03-20 @ 08:00:33
URL: http://svenskframtid.blogg.se
Postat av: Sofia

Wilma är så söt :) hoppas ni får en bra påsk. Kram

2008-03-20 @ 21:40:53
URL: http://sofija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0