10 Mars 2008

Idag är min lilla snutta 2 hela veckor :) Gud vad tiden har gått fort..
Tycker hon har blivit jättestor sedan hon kom ut, men ack så söt hon är!
Min helg har varit jättetrevlig må jag säga. Spenderade helgen i Ebbared med familjen Fritzson! :)
I fredags så kom barnmorskan hit och skulle väga Wilma, hon vägde precis 4 kg, vilken liten tjockis!
Efter de så tog de inte lång stund innan min lilla älskling kom och hämtade mig och Wilma och bilfärden blev hem till Ebbared! På kvällen så blev de god mat och så tittade vi på Let´s Dance , efter de så gick vi nog och la oss :P
Lördag, på morgonen så käkade vi frukost och sedan gjorde vi oss i ordning, stack iväg till ett hemligt ställe :P , och sedan åkte vi till Allingsås med hela tjocka familjen Fritzson där vi gick runt och bara myste.. Hittade en jättefin klänning till wilma med och köpte även en brun body och ett par rosa leggjeans :D min docka kommer bli så söt !
Vid 2 så var jag, Pontuz och Wilma tvungen att åka hem eftersom Pontuz började jobba!
Jag och Wilma var hemma och väntade hem dom andra, sedan käkade vi middag, fikade och bara tog de lugnt fram till kl 8 samtidigt så kom Pontuz hem till Melodifestivalen och så satt vi och kollade på den :)
Söndag, Pontuz började jobba kl 7 på morgonen.. Jag och Wilma var kvar där hemma, käkade frukost och fixade allt för hemresan :/ käkade middag hos Pontuz mormor Monica :) Jättegott, sedan åkte vi hem till mig där vi tillbringade kvällen tillsammans ! Jättemysigt!
Imorse så åkte Pontuz iväg till skolan och lämnade bara mig och Wilma i sängen sådär, det var taskigt älskling ^^,
Idag så vet jag inte vad som händer rikigt, Erica och jag ska nog träffas en stund.. Ska ändå ner till affären och köpa slingmedel och så. :D Imorgon så kommer Hanna och Carro hit på fika :) , och jag ska klippa mig med!
Så otroligt skönt ska de bli, men hur jag ska klippa mig.. De får vi se! :D

Nu vaknade Wilma
, Tjingeling!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

GRATTIS WILMA 2VECKOR :)

2008-03-10 @ 13:34:32
URL: http://quube.blogg.se
Postat av: Pontuz Fritzson

Hej älskling! Saknar dig, super duper mycke....
Hörs snart =)
Älskar dig

2008-03-10 @ 20:29:07
URL: http://svenskframtid.blogg.se
Postat av: En missbrukares dotter

Hejsan(:
kan inte du lägga ut bild på wilma så man får se hur hon ser ut?

2008-03-12 @ 23:15:24
URL: http://problemflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0