Trött trött & åter trött :/

Som sagt, jag skrev ju innan att jag skulle iväg på möte vilket jag var på!
Det gick jättebra :) , allt var precis som man hade förväntat sig.
Hade möte med en tjej ifrån soc, min barnmorska, psykolog , och den nya barnmorskan som jag ska ha på BVC sedan ifall ni undrade!
Så ja, idag har jag varit på de mötet då sedan så åkte jag och mamma och handlade mat.
Sedan så var jag nere hos Kenneth och tog en fika, efter de så gick jag hem och åt middag med familjen sedan stack jag ner till Denise för att umgås lite :) , vi kollade på lite gamla idolavsnitt och sedan kollade vi på lite annat, tjötade och bara tog de lugnt!
Nu när jag kom hem så pratade jag lite med Pontuz och nu sitter jag här!

Snälla bebis, nu är de 3 veckor kvar och jag vill bara att du kommer ut!
Om jag ber dig snällt, har du lust att komma ut då? (A)
Jag vill bara hålla dig i min famn, kunna pussa & krama dig.

Aja, nu måste jag sova så jag orkar med morgondagen också! :)

Hejsvejs! :D

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

är det en pojke eller flicka :)?

2008-01-22 @ 15:14:50
Postat av: emelie (onlyems)

Soc ringde för en stund sen å det verkar inte som att jag får några pengar pga mina fonder. Men det är itne helt bestämt än.

2008-01-23 @ 16:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0