Städ + tvättstugan!

Gud vad jag känner mig duktig för en gång skull även om jag känner mig fruktansvärt tjock =P
Nu har jag städat, damsugit och så överallt, inte nog med det så håller jag på att tvätta i tvättstugan nu!
Tänk att en gravid kan faktiskt  städa och så även om man är gravid och känner sig jävligt tjock..
När jag är klar i tvättstugan så bär de av ner mot tåget för att möta lilla Pontuz =) ,
så kul de ska bli att han kommer i helgen, har verkligen längtat!
Så ja, ikväll vet jag inte vad som händer, mamma kom iaf hem med mina plugg som jag ska ha till min hylla så de ska jag fixa också, de är väldigt mycket jag ska göra =) haha..

Aja, nu ska jag duscha.

Have a nice day
Puss & Kram!


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0