Hm..

Allt känns så tråkigt idag :/  , ingenting är kul!
Mitt humör går upp och ner vilket är ganska jobbigt, ena stunden är man jätteglad andra stunden så är man arg eller ledsen..
Inga kläder som passar, ingen jacka som går att stänga!
Nu orkar jag inte vara gravid längre. Bebis kom kom!

Nu ska jag inte sitta här och klaga, men de är jobbigt när man får sådana dagar.
Men skitsamma, de blir nog bättre!  :)
Pontuz kommer ner och hämtar mig snart, det ska väl bli kul hoppas jag!
Var ju som sagt iväg med mamma innan, hittade inget speciellt som sagt..
Sitter fortfarande att väntar på mina pengar, :/  känns som dom aldrig kommer..
Men aja :P , nu får jag ta och bli på lite bättre humör!

Puss & Kram!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Bea

Njut av din bebis mage , jag saknar min som tusan!

2008-01-25 @ 16:37:51
URL: http://beapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0