9 Januari 2008

Trött trött :/
Idag så känner jag mig ganska trött och har otroligt ont i ryggen.
Gick och la mig sent men gick även upp tidigt.. Aja,
idag så är de onsdag och då är träff på tjejföreningen angående discot som vi ska fixa tills nästa helg för mellanstadiet. Det blir nog lite trevligt :)
Annars så händer de väl inte så mycket idag.
Väntar nu på att mamma ska komma hem :P , sedan ska jag duscha & fixa mig!
Det är jätte tråkigt väder ute med :/, hatar när de regnar..
Kan ju som sagt inte knäppa jackan vilket är ganska störande, man blir ganska blöt vill säga :P

Nu är det verkligen inte långt kvar tills bebisen är beräknad! , längtar så otroligt mkt! :)
Det gör absolut ingenting om den kommer tidigare, då blir jag bara glad!
Idag så är de 36 dagar kvar till beräknad förlossning!
Vill att du kommer nu bebis :) snälla?

Aja, nu ska jag inte sitta här och tjata!
Ska fixa mig istället!


Ha de fint!
Puss & Kram!


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0