7 Januari 2008

Nu sitter jag här, färdig och klar!
Ska bege mig iväg till Borås för att träffa lilla Frida! tåget går 14:24 här ifrån Skene!
får väl se vad vi ska göra, men fika de ska vi iaf :),  de har jag bestämt!
Annars så vet jag inte vad som händer & sker idag, får väl se om inte Pontuz kanske kan ta sig ner till staden en stund, de vore ju nice :)

Usch, jag känner mig verkligen jätte tjock nu, orkar snart inte vara gravid längre.
Fast, jag tror ju dock att man kommer sakna magen ganska mycket, men och andra sidan så vill man ju kunna känna sig snygg & fräsch någon gång.. Vilket är ganska svårt när man knappt kan ha på sig något eller kunna knäppa jackan.. Nu på vintern så blir de ju ganska kallt om man säger så..
Men men, nu är de ju inte alls långt kvar, går ju in i vecka 36 nu på torsdag så ja :)
Snart är allt över, och då kommer allt bli så otroligt mycket bättre och lättare!

Nu ska jag kila!
Ha de bra!


Puss & Kram



 


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0