28 Januari 2008 - Barnmorskan

Hej hopp :)

Idag är de måndag och de innebär att veckan precis har börjat.
Var hos barnmorskan idag, allt såg jättebra ut, förutom att jag hade förhögt blodsocker men jag drack ju Obóy på morgonen så de måste vara det, men man ska ändå göra en undersökning och den ska jag få göra på torsdag.
Har inte gått upp något mer nu i vikt vilket känns jättebra.
Måste sätta igång och börja tvätta bebiskläderna har inte gjort de ännu, men aja ^^,
Sedan har de väl inte hänt så mycket idag, imorgon så ska jag iväg till Borås med mamma och handla digitalkamera och sedan ska vi även till babyproffsen och H&M så de blir allt en liten utflykt!

Nu ska jag titta på tv ^^,

Puss & Kram!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Emilia

Snart är bebisen ute, känns det bra? ;) dfår vi se vad för kön det blir,;)

2008-01-29 @ 07:50:28
URL: http://jillymilly.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0