26 Januari 2008 - Snö! :)

Nu sitter jag hos Pontuz, kom hit igår som sagt!
Vi åt tacos och kollade lite på tv, sen kollade vi även på film, jag hade förvärkar som tusan igår.
Det gör inte ont, men de känns obehagligt eftersom man inte kan förklara hur de känns + att det är bara en känsla du kan känna om du är gravid men det var även lite mysigt!
Svettades som en apa också :O , de var lite läskigt.
 Men idag så ska vi hem till mig i lilla Skene, så får vi väl se vad vi hittar på!
Ska ju som sagt ha kalas imorgon så de blir att handla grejer till baket iaf, och det snöar stoll ute.
Jag trodde fan inte mina ögon när jag väl kollade ut ^^ , men så sant så!

Ska iväg nu!
Puss & Kram!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Pontuz Fritzson

=/ Saknar dig, jätte mkt ... Kom precis hem =S

2008-01-27 @ 18:43:54
URL: http://svenskframtid.blogg.se
Postat av: M

hittade nyss hit & ville bara slänga in en komentar. du verkar vara en väldigt stark tjej och fruktansvärt modig :) hoppas att allting går jättebra!! kram!

2008-01-27 @ 22:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0