25 Januari 2008 - Fredag & tråkigt väder!

Ja, idag är de fredag och snart är de helg :)
Idag så ska jag och mamma iväg till Kinna för att kika lite kläder och så, sedan ska jag hem till Pontuz vid 17:00 vet inte vad vi ska hitta på som sagt.
Jag hoppas även på att jag får in mina pengar idag så jag kan köpa min digitalkamera imorgon, annars måste jag vänta tills på tisdag och de vet jag inte ifall jag orkar :P
Imorgon lördag så ska jag åka  hem till mig och Pontuz ska även hänga med.
Sedan får vi ju se hur vädret och så ser ut ifall man skulle kunna hitta på något skoj, annars så blir de slappt som vanligt :P   Kanske även träffar Denise imorgon me, de ska bli trevligt :)
Satt nere hos henne igårkväll och pratade en hel del, kul kul!
 Och som sagt, kalas på söndag nu är de bestämt iaf! 
Nu är de bara 20 dagar kvar till beräknad förlossning, jag vill ha ut bebisen nu! Snälla bebis kom kom kom! :)

Ne nu så blir de lite fix och trix :)

Puss & Kram!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0