12Januari 2008 - Nalles Födelsedag!

God morgon alla underbara läsare :P
Klockan är inte alls mycket och ja, det känns som man är uppe på tuppen!
Kom ju inte i säng för en halv 2 inatt! :/ men aja :)
Det blev lite ändrade planer igår, skulle ju dock åkt till Pontuz, men så fick jag veta att min moster & hennes man kommer hit på besök.. Dom har även med sig massa nya bebisgrejer till mig som dom har köpt!
Nyfiken på vad det kan vara :D
Så jag åker till Pontuz idag istället,. men de blir ju lite senare!
Ja, ni ser väl rubriken '' Nalles födelsedag '' min hund fyller 3år idag!  :D
Haha, han ska få korvtårta & massa paket , jahaja.. Ni kanske undrar varför han just skall ha korvtårta! :P
Det är för att han älskar korv  mer än allt annat! , Ohja, han är lustig!

Men aja, nu blir de lite fix & trix.
Ha de fint!
Puss & kram!

image43


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Evelina

Åker Pontuz aldrig till dig?

2008-01-12 @ 14:19:23
URL: http://minhopplapolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0