11 Januari 2008 - Helg!

God Förmiddag :)
Inatt har jag sovit hur bra som helst, det är inte ofta man får göra de.
Bebisen ligger och sparkar och har sig, så ja.. De blir inte så mycket sovande.
Idag så har jag inte hunnit göra så mycket än, gick upp vid 11 :P
Käkade frukost och läste '' Vi föräldrar '' där jag även hittade en jävligt snygg vagn!
Men som sagt, jag ska ju hämta hem min vagn som jag har köpt av Jannike :P
Den är också jättefin, men trivs man inte så kan man sälja den och köpa en annan.
Annars så ska jag snart iväg och köpa en bingolott och lite godis till mig och Pontuz!
Sedan så blir de duschen och lite fix och trix innan man ska åka!, ska ju dock ha med mig en hel del.
Men de blir nog bra, åker ju dock vid halv 5 :/ hade velat åka tidigare men de går inte!
Jag hatar att fritidskorten inte gäller dygnet runt året om! , gud vad lätt det hade varit och ta sig lite överallt då!
Så imorgon har jag bestämt mig för att hämta mitt startpaket hos Babyproffsen, har även tvingat med mig Pontuz så jag slipper åka själv!
Men frågan är ju om man ska ta Babyproffsen i Borås eller ute på Backaplan i Göteborg? , aja.. Det återstår ju att se!

Ne, nu ska jag åka till Willys & till Videomix!

Ha de så bra!
Puss & Kram!
image42




Vad har du på hjärtat?
Postat av: Pontuz Fritzson

KOM =)

2008-01-11 @ 23:55:20
URL: http://svenskframtid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0