10 Januari 2008

Ja igår som sagt åkte jag på feber och ont i hela kroppen!
Sov det mesta igår på kvällen, så jag vaknade kl 7 idag och var helt klarvaken :P
Men somnade vid 9 i soffan och vaknade av att mamma klappade på kindern, så nu är jag vaken :)
och känner mig genast mycket bättre vilket är jätte bra eftersom jag nog ska till Pontuz imorgon!

Idag så är de iaf Torsdag och jag går in i vecka 35 + 0 (v.36)
Och så ska jag även till Soc idag, nu gäller de att lägga på charmaparaten här så man kan få extra mycket pengar :P haha, inte för att jag tror på de jag skriver själv men... Det är alltid värt ett försök iaf :)
Sedan så var de meningen att jag skulle till föräldrargruppen idag, men jag skippar det eftersom jag inte är helt frisk och vill ju som sagt inte smitta ner dom andra :P
Usch, det snöar ute idag.. Kan inte detta försvinna och så blir de sol och värme istället :D


Nu ska jag kila :) ,
Puss & Kram på er!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0