9 Februari 2008

Kan väl som sagt börja med gårdagen då! ^^, 
Steg upp på morgonen, käkade frukost och så.. Sedan säger mamma att hon ska iväg och handla och undrar om jag vill hänga med, åkte med mamma till affären och så. Lite trevligt må jag säga :) Sedan så på vägen hem så lämnar jag in 2 burkar köttfärsås till Kenneth och stannade där lite för att vara lite social.
När jag hade kommit hem så tog jag de bara lugnt, satt på msn och lite så bara! Inget så speciellt på hela dan.
Framåt kvällen pratade jag såklart med Pontuz i telefon som nu för övrigt är i Stockholm "/ Han åkte inatt.
Tog ett varmt bad och sedan kröp jag ner i soffan med en liten skål glass och kollade på '' Let´s Dance '' 
Det var lika bra som alltid! :) , sedan gjorde jag inte så mycket mer.. Åt lite kvällsmat och så..Sedan besökte jag sängen för att sova!

Har vaknat flera gånger inatt av att jag har drömt att Pontuz och dom har krockat eller så har jag fåt sms ^^,
Usch, hatar sådana nätter.. Men som sagt, vaknade vid 8 idag och har dock inte kunnat somna om.
Så jag gick upp vid halv 9 och käkade frukost och nu sitter jag här!
Ska skriva en lista till mamma snart så hon vet vad hon ska handla, Så idag är de ju som sagt Melodifestivalen vilket jag aldrig brukar kolla på.. Men ska göra de idag iaf tänkte jag! 
Tänkte även göra lite fruktsallad tills ikväll ,
mums så gott ^^,

Ingen bebis inatt heller "/ nu orkar inte jag gå och hoppas längre.
Bebisen verkar inte vilja komma ut än iaf vilket känns ganska tråkigt.. Jag vill ju ha dig här nu bebis.
Snälla kom, jag ber dig!
Det känns som om jag har gjort allt för att sätta fart på värkarna men ingenting hjälper!

Har ni någon idé ?



Fix & trix!
Puss & Kram!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Josefin

Åh, förstår preciiis hur du känner! Är ju så segt o vänta. Jag gick 5 dagar över tiden och det kändes som år! :D Försöte oxå med allt möjligt för o sätta igång det, men bebisen kommer när den kommer ;) Håller tummarna för dig att din bebis dyker upp snart! :)

2008-02-09 @ 11:45:28
Postat av: my

hihi jag skrev ett tips om det i min blogg förra månaden. ORGASMER hjälper!! asså man behöver inte ha sex. jag ville inte ha det när jag var gravid. tappade all sexlust. men däremot märkte jag att jag fick otroligt kraftiga sammandragningar på slutet av just orgasmer. det kanske låter snuskigt :P. men jag gjorde det BARA för att jag inte ville gå över tiden. och det var det jag fick mest sammandragningar av. jag menar- hela livmodern påverkas ju av en orgasm. och jag har även hört att på slutet så mjukas livmoderhalsen upp av det :P....

2008-02-09 @ 14:27:41
URL: http://mysan87.bloggagratis.se
Postat av: Undra vem

Vet den där Pontus om att du är på Tom som in i helvete? han kanske borde få reda på det kanske?

2008-02-09 @ 17:56:40
Postat av: Michaela

Komentar till '' Undra vem ''
Pontuz är min pojkvän och vadå Tom?
Om du nu syftar på Tom Göransson så ja.. Vart vill du komma?, jag och Tom är bara vänner.. Vi har inte träffats på flera månader och har bara kontakt över msn och det vet Pontuz om! Så ja.. Vart vill du komma eftersom du inte vågar skriva vem du är..

2008-02-09 @ 19:08:59
URL: http://[email protected]
Postat av: onlyems , emelie

jag gick igång min förlossning .. fast jag va ju så svullen så jag gick ju typ inget innan den dagen så..

2008-02-10 @ 12:20:48
Postat av: anonym

Hoppas bebisen kommer snart ! =)

2008-02-14 @ 13:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0