6 Februari 2008

Igår så kom Pontuz hem till mig, oj vad glad jag blev av att få träffa min lilla sötnos! :)
Denise fotade även min mage igår också, mycket trevligt att ha dig här! Var även i skolan med henne en stund och träffade min lilla söta Emma och Niklas :P När Pontuz väl hade kommit så gick vi hem, lämnade hans väska och traskade iväg till Kinna.. Jag tror jag aldrig har gått så ont i mina ben som jag hade.. Men det gick bra iaf, kollade lite på JC och hittade en jättefin tröja, köpte den aldrig :/ ångrar fan de. Vi fikade även i Kinna :)
När vi kom hem så käkade vi och bara tog de lugnt, sedan hittade vi nog inte på så mycket mer.
Idag så när vi vaknade så käkade vi en god frukost och sedan duschade jag och fixade mig, när vi var klara så straskade vi iväg till Märkes Outlet, ner till Ica och sedan bort till Casablanka för att äta lite mat. Har nog aldrig gått såhär mycket i hela mitt liv känns de som :P , men det är ju bra att gå såhär mycket nu några dagar innan förlossningen. När vi kom hem så tog vi de bara lugnt kollade på '' danny the dog '' eller vad den nu hette, det var väl ingen höjdare precis sedan kollade vi på något annat program där dom slåss ^^, jätteroligt är de.
Nu har Pontuz åkt hem :/, och det är dock jävligt tomt. Nu kommer vi inte träffas på år och dar känns de som!
till helgen så åker han iväg till Sthlm och lämnar mig, ne men så farligt är de väl ändå inte men.. Jobbigt iaf!
Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på mer, kolla tv eller något :)
Sedan får vi väl se vad som händer i slutet på veckan också, har ingenting planerat men något kommer väl på spel!


Ha de bra!
Puss & Kram!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0