4 Februari 2008 - Barnmorskan.

Hejsan!
Ja, nu är helgen över och nu går man in i en ny vecka.
Denna helgen har jag spenderat i Borås ihop med Pontuz och jag tycker att detta var den bästa helgen, allt kändes så otroligt bra och vi hade de så trevligt!
I fredags kollade vi film och bara myste och åt även kina mat ^^, inte nog med det så kunde inte Pontuz hålla sig med sin födelsedags present så han öppnade den. Hoppas du blev nöjd älskling! :) Sedan så fick jag även paket man kunde nästan tro att det var jag som fyllde år, men aja.. Fick ett jättefint halsband av Pontuz och fick 2 namnskyltar till vagnen av hans mamma! Tack älskling.
Lördagen blev ganska mysig också kan jag väl säga, Pontuz åker iväg och jobbar från 7 - 12 och sedan åker jag, Håkan (Pontuz Pappa)  och Filippa ner och hämtar honom och kör vidare till Coop för att inhandla lite till kalaset. När vi kommer hem så så början Håkan med maten och vi äter efter de så  är jag dock så himla trött :/ går och lägger mig och sover en bra stund :P På kvällen så kollade vi lite film och så bara.. Gick och la oss ganska tidigt eftersom både jag och Pontuz var ganska trötta som sagt. Söndagen blev jättelyckad, Pontuz blev hela 19år och vi fick en god frukost, inte nog med det så när hans mormor kommer så är de inte bara han som får paket utan jag också ^^, fick en body och en tröja till bebisen.. Tack Monika :) Sedan fixade jag mig och var klar till dom andra gästerna kom, det kändes jätte trevligt att träffa hans släkt och så! Efter de när Pamela (Pontuz mamma) ska köra hem hans gammel mormor och hans mormor så svänger vi ner till Ålens och kollar lite, hittade 2 tröjor och två par trosor och ett halsband :)  fick allt jättebilligt!
Sedan åkte vi hem till Pontuz igen, käkade och sedan var de bara för mig att packa ihop mina saker och så åkte vi med Håkan, Pamela och Filippa till babysimmet för att Filippa skulle simma :P, det var jättemysigt. Sedan var dagen slut, tåget gick och jag åkte hem. Gjorde inte så mycket när jag kom hem, kollade '' Singing Bee'' och bara tog de lugnt, så idag har jag varit hos Barnmorskan och mitt blodsocker är fortfarande inte bra :/ men som sagt.. Inget att göra åt när det är så få dagar kvar! efter jag och mamma hade varit där åkte vi och handlade, och sedan hem! Har sovit från 11 - 2 :P så nu är jag pigg och sitter som sagt och skriver blogg..

Nu ska jag kila!
Puss & Kram!

        
Filippa i badet! ^^,   Pontuz älskling       Min tjocka mage!  &   Lilla jag :)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: m

är pontus pappa till barnet?

2008-02-04 @ 16:09:11
Postat av: Nathalie

Kan du inte lägga in bilder på dig?

2008-02-04 @ 16:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0