24 Februari 2008

Hej hopp, nu är helgen slut :P


Idag är det den 24:e februari vilket innebär att min morfar fyller 76år!
grattis morfar, vi alla tänker på dig.. Hoppas du har en underbar födelsedag där uppe.
Mamma var och satte jättefina blommor på graven hos dig och mormor, hoppas ni blev nöjda! :)
Vi tänker på er och saknar er så otroligt!
Inte nog med det så har jag inte gjort så mycket :P , tagit de lugnt!
Var nere hos Kenneth och åt en god smörgåstårta!, gott gott :) sedan så tittade Pontuz ner i 5 min också!
Jättekul, han var ute och körde eftersom han har uppkörningen imorgon :) , lycka till älskling!
Annars så har de inte hänt så mycket idag heller..
Från fredag till lördag så var jag hos Pontuz :) , vilket var trevligt!  Saknar dig jättemycket älskling!

Ikväll så blir de att sitta framför tv:en och kolla på Singing Bee och Andra avenyn!
Sedan blir de sängen, ska upp kl 6 :) så vi får väl se hur de blir, har man tur så kanske de tittar ut en liten bebis!

Att vara gravid är fantastiskt på många olika sätt, att veta att man har ett liv inom sig som rör på sig är så otroligt.
Att få veta att den snart är ute gör att man blir hur lycklig som helst!
Jag vet inte hur man ska kunna förklara känslan att vara gravid.
Men jag kan ju säga att allt var så mycket lättare i början än vad det är nu i slutet, men vad gör man inte för sitt barn? Jag älskar mitt barn som lever i min mage som inte vill komma ut :P

Puss & kram!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: my

hoppas det går bra

2008-02-25 @ 09:55:04
URL: http://mysan87.bloggagratis.se
Postat av: Bea wiggosmamma!

åh jag hoppas lilla bebisen kommer ut nu & lycka till :)

2008-02-25 @ 10:44:56
URL: http://beapettersson.blogg.se
Postat av: J

Bestämmde du dig för att försöka bli med barn eller hände det av en slump ? Hur kändes det när du fick veta att du var gravid även om det var av en slump eller ej ? =) Jag har alltid vellat bli mamma som ung och har fantiserat om det sen jag var ungefär 13 år.Har du haft samma känsla? =) förlåt om jag frågar så mkt men blir så nyfiken av mig. och är det en pojke eller flicka ? =D

2008-02-25 @ 19:36:50
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

hoppas bebben har velat komma ut nu då! :)

2008-02-28 @ 10:30:52
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: elin w

gissar på att du har blivit mamma :)

2008-02-28 @ 14:24:06
URL: http://teacoffeeandlove.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis till barnet! :D
För jag kan tro att den lilla har kommit nu. kram

2008-02-28 @ 20:24:37
Postat av: Anonym

GRATTIS!! :)
Tror jag :D
Måste ju ha kommit nu!!

2008-02-29 @ 16:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0