21 Februari 2008 - Bf + 8

Go ' förmiddag :)
Har inte alls sovit bra inatt, vaknade av att jag knappt kunde röra mig :/
Det gjorde så ont i min mage så jag trodde verkligen jag skulle dö, var så nära på att bara skrika!
Vet dock inte var de var men aja, det är över nu iaf!
Har ätit frukost och kollat lite på tv, inte nog med det så ringer Pontuz också! :)
Och nu sitter jag här och skriver, inte för att jag har så mycket att skriva men jag skriver ju iaf!

Håller på att samla urin nu, vi får väl se hur de går denna gången!
Äggvitan är dock inte borta och den lär inte försvinna heller, bebisen ger ju inga täcken för att komma ut heller vilket känns så otroligt jobbigt.
Har börjat dricka mer nu iaf, eller ja.. De känns så, så nu måste jag verkligen bevisa att jag kan :)

Vad händer idag? , ingen aning.
Samla urin, haha.. Gud vilket tråkigt liv de känns som jag har nu!

Puss & Kram!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Pontuz Fritzson

Älskar dig, tänker på dig hela tiden, gumman min... Älskar dig =)

2008-02-21 @ 16:01:04
URL: http://svenskframtid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0