20 Februari Förlossningen!

Ja, idag fick jag åka tillbaka till förlossningen för att lämna mitt urin som jag har samlat på mig under ett dygn :/
Vilket inte var så mycket, kissade inte ens ut en liten under ett dygn.. Oj oj, inge bra!
Jag har fortfarande väldigt mycket äggvita i urinen vilket inte är alls bra, men varför sätter dom inte i gång mig då? 
Bebisen i magen mår bra, men inte jag!
Jag är trött och inte alls på humör.. Men som sagt, ska samla urin i ett dygn till! börjar imorgon på morgonen och ska samla till fredag morgon. Så får vi väl se hur de ska gå!
Om proverna inte ser bra ut så tippade den barnmorskan på förlossningen att dom kommer sätta igång mig istället och se ifall de hjälper! men vi får väl se :/ att bli igångsatt behöver inte alls hjälpa men man kan ju alltid hoppas på det bästa iaf.

Igår så kom Pontuz ner :) , det var jättetrevligt såklart!
Gick ut på en promenad och pratade och hade de mysigt, inte nog med det så kollade vi på tv och lite på film.
Idag då så var vi ju som sagt i Borås en snabbis, sedan åkte vi hem.. Kollade film men vad tror ni hände?
jag somnade såklart. Efter de så käkade vi och sedan ville jag gå till affären och det gjorde vi också! Är fortfarande lika trött som innan. Jag orkar verkligen inte mer nu, vill inte bebisen komma snart så får jag fan panik och nu menar jag verkligen allvar.
Jag har så otroligt mycket vatten i kroppen och de gör så otroligt jävla ont, är gråtfärdig hela tiden för jag orkar inte vara gravid mer! Jag orkar verkligen inte, förstå de jävla barnmorskor!

Ne, nu vill jag inte sitta här mer och klaga!
Ska sätta mig ner i soffan och kolla lite på beck med mamma!

Ha de så bra!
Puss & kram!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Matilda

Jag tycker att du är jätteduktig tjejen! Det kommer att gå bra för dig. jag har följt din blogg nu ett tag på grund av nyfikenhet och har häpnats över hur modig och vuxen du är trots att du inte är mer än 16 år. Du är en källa till inspiration för mig som själv är 20 år och har svårt att se att jag skulle klara av en graviditet vid den här åldern. Förlåt om jag tränger mig på måen jag är så nyfiken på hur det går med magen varje dag. Vi får hoppas att den lilla kommer snart för jag förstår att det kan vara väldigt jobbigt att vara så stor och orörlig och samtidigt längta efter sitt barn. Så lycka till och tänk på att det är många som tänker på dig, även om du inte känner oss. Kram Matilda

2008-02-21 @ 06:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0