19 Februari 2008

Orkar som sagt knappt sitta vid datorn, det finns ingen lust till det!
Alla bara frågar om man har fött och så.. Men skitsamma, lite tänkte jag skriva iaf!
Igår så var jag hos Barnmorskan iaf, blodtrycket var högt och sockret :/
Inte nog med det så lämnade jag ett urinprov.. När jag väl åkte hem så hann vi inte så långt innan barnmorskan ringde till min mobil och berättade att hon hade hittat äggvita i mitt urin.. Hon hade ringt till förlossningen men hon skulle ringa tillbaka efter en timme.. När hon väl hade pratat med förlossningen igen så ringer hon till min mobil, och dom vill att vi åker upp.. Vilket jag och mamma gjorde.
När vi väl kom upp så satte hon på mig en CTG och kollade så allt såg bra ut vilket det gjorde, samtidigt som jag satt med den så tömde hon mig  på två rör blod och tog även blodtrycket..
Allt såg bra ut, dom misstänkte ju att jag hade fått havandeskapsförgiftning men de hade jag inte.
Fick även ta ett nytt ultraljud och bebisen mår jättebra :) Annars så var de inte så mycket mer som just hände uppe på förlossningen. Ska tillbaka dit imorgon och se vad dom säger!

Idag så kommer nog Pontuz ner, får väl se vad vi ska hitta på!
Ska iaf försöka städa i ordning här hemma :) 

Har även gått över 6 dagar idag :/
Nu orkar jag verkligen inte vara gravid längre, vill bara att dom sätter igång mig.
Bebisen vill nog aldrig komma ut, de verkar inte så iaf. För den ligger bara där inne och gottar sig i det varma.
Mina ben orkar inte mer nu, kom ut snälla!
Börjar tappa lusten för allt nu, vill kunna ha på mig vanliga kläder någon gång!
Men hur länge ska man behöva vara gravid?  Usch vad jag känner att allt är bara fel nu!

Nu ska jag kila!
Puss & Kram!

image58

Vad har du på hjärtat?
Postat av: my

måste kännas jobbigt. jag tyckte att det var jobbigt på slutet även om jag fick 9 dagar innan bf. varje dag kändes som 2 år.

2008-02-19 @ 12:02:07
URL: http://mysan87.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Hej segt att du okså går på övertid det är så himla jobbigt juh. Hoppas att din bebis behagar att komma ut snart själv är man bf + 7 idag :(

styrke kramar på dej

2008-02-19 @ 12:42:24
URL: http://Liisa_gyllin.blogg.se
Postat av: Marie , Williams Mamma!

usch , jag gick över 16 dagar , DET va pest o pina !

2008-02-20 @ 22:43:37
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0