Nu skriver jag igen :P

Sitter och är helt ensam, ingen människa att prata med eller något :P
Wilma har dock precis somnat.. Rätta tiden på dygnet för en 9 månaders bebis att sova * inte *
Har ingen lust till någonting, ska skriva ihop ett cv tänkte jag,  men finner ingen ro till att göra det!
Saknar min älskling också, men han kommer ju hem om 7 timmar.. :) Mys är ju det iaf!
Ne, nu ska jag gå ner och äta lite och sedan kolla lite tv!

God natt, sov gott :)
Puss & Kram


1 år och 4 månader den 20:e dec.
Jag älskar dig nu och föralltid <3


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Lina

http://lajniish.blogg.se/2008/december/award.html



du har fått en utmärkelse av mig!

2008-12-08 @ 23:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0