Lucia idag 13 dec

Ja, nu har det ju blivit ett litet glapp här igen :/ inte meningen..
Men just nu är det ganska mycket runt om kring som händer och sker.. Men ska försöka skriva av mig lite nu.
Vet inte lixom vart jag ska börja rikigt, men iaf.. Härom dagen gick våran bil sönder mitt i allt julstök :/
Älsklingen fixade iordning den igen, duktig du är :) Sedan blev det lite ändrat med Lucia idag då, skulle geneltigen åkt till farmor för att byta julklappar men det får bli nästa helg.. Åker till Onsala idag med mina två små älsklingar till mina småsyrror istället :)
Under denna veckan som har varit så har vi varit på Filippas julavslutning, skaffat en ny katt :) Vid namn Ebbe som vi även kastrerade också.. Och även haft barnkalas för Filippa som fyller 3 år den 20 dec ..
Då var de fullt ös iaf! Bilder kommer inom kort..



Snart är de jul och dom sista klapparna ska köpas, vet dock inte vad jag ska ha på mig på julafton? :O
Hittar ingenting som jag vill ha, eller ja.. Jag vet ju faktiskt inte vad jag vill ha... Svårt är det.
        Ni kanske har något förslag om vad man kan ha på sig?




Det är snö ute nu vilket innebär att det är en ganska stor julkänsla här hemma, ljusen är tända.. Och den vita snön glimmar på gräset :) 
På Tisdag ska vi till BVC med Wilma så då får vi ju se hur stor våran lilla flicka har blivit..
Hon går ju lite då och då nu iaf..




Det är så mycket just nu..
* Julafton
* Nyårsafton
* Packa och städa
* Flytta till Borås
* Min bror fyller 23 år
* Pontuz fyller 20 år
* Wilma fyller 1år
* Wilma ska ha barnkalas
* Jag ska börja skolan
* Wilma ska in på dagis




Ja, det var nog allt som jag kom på som händer nu inom en snar framtid :)
Humöret går upp och ner hela tiden, känner bara att det är ganska stressigt att hinna med allt.. Önskade bara att man var någon som hade 123455 armar och ben så man kunde vara på alla ställen samtidigt..




Ne , nu ska vi inte vara så negativa och nere här! :D
Ny dag och det innbär nya tag..
Min älskling jobbar natt inatt så kommer få somna själv men vakna upp jämte min lilla älskling <3
Saknar dig så otroligt mycket.
Just det ja, idag var det Idolfinal också.. Usch, tyckte dock att det var fel som vann.. Tyckte Alice var mer värd som vinnare än Kevin..Aja det är min åsikt iaf :D




Nu ska jag sova ! :)
Godnatt och sov gott..
Puss & Kram! <3

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0