Hejsan hoppsan

God morgon :)

Har suttit och pratat med telenor nu..
Fan vad trött jag blir på dom.. Aja, nu är det inte mycket att göra åt!
Mamma var här nere igår kväll och tog en kopp kaffe och höll mig lite sällskap..
Pontuz jobbade natt inatt igen :/ vilket var ganska tomt eftersom han inte ens kom hem efter jobbet utan åkte hem och la sig i Ebbared hos hans mamma och pappa.. Men han ska ju till skolan nu vid 12 =) sedan kommer han hem.
Wilma sover fortfarande så jag tänkte passa på att duscha strax..
Irene var här igår och besiktiga lägenheten vilket gick bra :) fick inga anmärkningar som tur var!
Idag så bär det av till gekås med mamma och Wilma såklart!,  ska kolla lite och så..
Sedan när vi kommer hem blir det bara myspys med älsklingen..
Gud vad jag saknar dig Pontuz <3

Ne, nu ska jag duscha och fixa mig..
Sedan ska jag käka frukost och fixa min lilla docka!

Have a nice day! =D

Pussar & Kramar!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0