Regn och Rusk! :/

Nu har jag och Wilma stigit upp ur sängen, vi sitter och väntar på Irene som ska besiktiga vår lägenhet idag!
Men fyfan vilken mensvärk jag har, har knappt kunnat sova pågrund av det! :/ men men, det blir väl bättre..
Snart är det jul, och vi är nästan klara med alla våra julklappar som tur är.. Vi var ute i god tid! Redan i Oktober :D
Sitter även här och har kollat ut lite möbler som vi ska ha i våran nya lägenhet nu när vi flyttar..
Måste ju inreda Wilmas rum med lite söta barnmöbler och så! Ikea är ju helt klart bäst!
Pontuz jobbar ganska mycket nu vilket är ganska tråkigt :( men det är ju pengar iaf och det är ju det som räknas..
Snart så ska vi börja packa också, det är ganska mycket nu!
Först är det jul och nyår sedan flytt och inte nog med det så fyller Pontuz 20 år den 3 feb och vi flyttar den 1 feb :P
Sedan så fyller Wilma 1 år den 25 feb.. Så det blir mycket kalas!

Ne, nu ska jag ta hand om min lilla tös som kryper omkring här!
Hejsvejs! :D






Mamma älskar sin lilla prinsessa :) <3

Vad har du på hjärtat?
Postat av: qube

SÅ SÖT!

2008-12-04 @ 17:23:32
URL: http://angelacaroline.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hon är så söt. :) Titta bara på hennes sjukt fina ögonfransar! :)

2008-12-05 @ 10:43:27
URL: http://ceciliamariannmodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0