GOD JUL! :D

Morgonen började med att jag gick upp, fixade mig.. Väkte Wilma, tog på henne och gav henne välling.
Promenerade ner till banken, men gud så mycket folk.. Fast det fick gå iaf!
Sedan gick jag hem, min älskling hade vaknat då så vi åt lite frukost.. Sedan fixade han sig och vi begav oss till Borås.
Folk över allt, åkte först till Knalleland där jag hittade en fin klänning men visste inte om jag skulle ha den..
Jag avvaktade lite, vi gick runt i affärer och hittade lite smått och gott.. Sedan åkte vi en sväng till stan för jag skulle ha strumpbyxer vilket jag också hittade :) Sedan åkte vi till Knalleland igen, köpte ännu mera sedan åkte vi hem till Pontuz familj.. Jag och Wilma käkade medans Pontuz åkte ut en gång till och shoppade lite ;) undra vad han kan ha köpt..
Det får vi ju se imorgon.


När vi kom hem så hjälpte vi mamma med lite möbler som skulle hem till henne.
Efter det så åkte Pontuz till jobbet och jag gick hem och la min lilla prinsessa för natten :)
När allt hade landat så kände jag att jag kunde diska, plocka undan här hemma och bara ro om mig sjäkv!
Nu har jag precis tagit ett varmt bad och bara kopplat av, och även kollat på Bingolotto idag! Mycket trevligt :)
Strax ska jag sova, ska bara fixa fram alla kläderna tills imorgon, sedan bär det av till sängen!

Imorgon är det julafton vilket består av att vi ska hem till Kenneth på morgonen för att äta en julfrukost med mycket gott på bordet, sedan ska vi hem till min mamma och fira där.. Efter det bär det av till Borås för att fira hos Pontuz familj och där stannar vi över natten för att Pontuz ska jobba då också :/ mycket jobb för honom..

Sovdags!
God jul och god natt!
Sov gott och dröm sött!

Puss & Kram!



Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0