6 december - Wilma tog sina första steg idag! :D

Idag är de Wilmas stora dag eftersom hon har tagit sina första steg :)  nu inser man verkligen att Wilma börjar bli en stor flicka.. Fast och andra sidan, hon är ju ganska tidig.. Bara 9 månader och 11 dagar.
Idag har det bara varit en slödag, varit hemma och inte gjort så mycket.. Sedan åkte vi iväg till Borås för att Pontuz ville fixa med bilen + att vi ska på kalas tidigt här i Borås imorgon hos Mimmi.. Pontuz jobbar även natt inatt igen :/ hatar att vara själv. Wilma vägrar att sova, hon har kommit in i en period där vi lägger henne runt halv 8 och vaknar sedan igen vid halv 9 .  Ni kanske har ett bra råd så hon inte vaknar ? :)



Nog  om detta.. Efter vi har varit på kalas så åker vi hem igen, andra avenyn kommer ju så lär ju sitta och kolla på  dom 3 avsnitten och så iaf :)
Under veckan som kommer nu så ska jag på möte på måndag hos Gunilla som ska hjälpa mig med vissa saker och så, sedan ska vi även på Filippas julavslutning på onsdag.. Inte nog med det så ska vi även åka och byta julklappar med mina småsyskon också! , det blir mycket denna veckan också.. + att Pontuz kommer jobba ihelgen med :/  Aja, som jag säger.. Det är pengar iaf :)

Ne, nu ska jag ta hand om min kära dotter som vägrar som sagt att sova.
Puss & Kram!




Glada dagar med dig <3 :) Mamma älskar dig Wilma.



Wilma mitt i sommargräset  :)


Wilma på djurparken.. Här sitter hon och kollar på sälarna som simmar i vattnet nedanför! <3

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Josefin

Vilken duktig flicka du har :) Min son gick oxå vid 9 mån. Visst är det kul när de går!

2008-12-09 @ 13:42:56
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: Evelina

Wilma är hur fin som helst!!. kul det där att hon snart kan gå. kommer ihåg när jakob började gå ojojoj vad han sprang runt :D.. längtar tills jag får mitt första barn. det dröjer nog hehe :D.

2008-12-09 @ 21:23:22
Postat av: Anonym

om nio månader är det min tur :)



SKÖJJA

2008-12-10 @ 18:53:10
URL: http://hannaaabrufors.blogg.se/
Postat av: Bea*

Åh vad söt dotter du har :)

2008-12-15 @ 21:54:29
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh vilken söt dotter du har :)

2008-12-16 @ 19:42:43
URL: http://mammafriida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0