4 december

Idag är det 20 dagar kvar till julafton som vi alla längtar till!
Har varit på Gekås igår.. Kikade lite och så.. =) mycket trevligt.
Idag har vi inte gjort så mycket, åkte till Borås för att fixa lite grejer, så nu är de bara telefonsamtal imorgon som ska lösas.. + att vi tar en heldag på Liseberg och så imorgon också... Det ska bli underbart =)
Min älskling jobbar natt inatt igen, känns väldigt ensam må jag säga =/ ingen att prata med, ingen att hålla om, men men.. Det är pengar iaf som vi har när vi ska flytta..
Wilma har verkligen mycket hyss för sig alltså, hon är nästan som en liten dammsugare på golvet. Hon hittar verkligen allt smått som ligger där och skräpar :P Hon är fiffig hon.
Sedan så går hon snart, inte långt kvar verkligen. Den där lära - gå - vagnen här hemma går i ett, men oj vad hon är duktig, hon går och går.. Hennes första så kallade '' ord är titta '' , inte för att jag tror att det är så men aja :) duktig är hon iaf.
När hon står mot ett bord så går hon fram och tillbaka hela tiden.. Jagar vår lilla katt också, det är hon duktig på!
Inte en lugn stund här hemma längre, jag minns så väl när hon bara låg på golvet med henne babygym.. Åh vad man längtade tills hon skulle börja krypa :P nu är de svärt om.. Skoja bara :) det är mysigt att se så stora framsteg från våran lilla kristall.

Pratat med Frida också, hon skulle kika på att fixa min blogg också..
Vill ha den lite julig nu inför jul =) Hoppas hon kan fixa de snart iaf..

Nu ska jag kila..

Puss & Kram <3

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

hehe ja det går fort =D

2008-12-05 @ 10:07:26
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0