4 advent idag :)

God kväll i stugan.

Har inte så mycket för mig just nu, sitter här hemma i min ensamhet.
Pontuz jobbar natt inatt igen, och Wilma sover. :)
Igår var vi på kalas hos Pontuz syster, mycket trevligt och god mat! På kvällen åkte Pontuz och jobbade och jag var kvar där hemma och kollade på Spider Man med hans mamma och pappa.. Trevligt vettja :)


Idag åkte vi hem till oss igen.
Jag gick upp till mamma med Wilma och bakade lite julgodis, jättemysigt var de, Medans Pontuz var hemma och sov.
När vi kom hem fixade vi lite mat, och hade det trevligt innan Pontuz skulle åka.
Snart är det julafton och på tisdag ska vi handla de sista julklapparna, sedan är vi klara :)
I mellandagarna ska vi vidare till Sandhult för att besöka Frida , det ser vi fram emot!
Sitter just nu och väntar på Lillemor och kollar även på Heartbreak Hotel.. Den verkar la vara sådär iaf :P


Ne, nu ska jag försöka mig på att sätta på lite kaffe :P
Om ni undrar så dricker jag inte kaffe, så detta blir en utmaning för mig.. haha :D

Puss & Kram!


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0