28 December :)

Hej hopp! :D

Jag tänkte först att jag skulle berätta lite om min jul och så..

Julafton :
Ja, denna dagen började med att vi skulle käka frukost hos våran granne men Pontuz orkade inte så jag och Wilma gick dit själva :)
Trevligt var det iaf, sedan gick vi hem.. Fixade oss och begav oss upp till min mamma där vi åt lite mat och bytte julklappar.. Hann dock inte så mycket mera än så pågrund av att vi skulle iväg och hämta Pontuz gammelmormor :)
Sedan så åkte vi hem till Pontuz familj så vi var där runt halv fyra på eftermiddagen där det åter blev en hel del mat och godis och en massa julklappar, och massa mys. <3
Efter all julklappsutdelning med tomte och dylikt så tickade klockan iväg och Ponuz var tvnungen att bege sig till jobbet för att han jobbade natt. När Pontuz hade åkte så satte jag och resten av familjen som var kvar i vardagsrummet och pratade om allt och inget och drack lite gott :)
Sedan tickade klockan iväg och vi gick och la oss.

Julklappar som vi fick :) :
Wilma fick en hel del kläder, leksaker och smycken & presentkort  :)
Jag fick mitt efterlängtade barbord & stolar då, kläder, smycken, sminkbox, makeup bok och lite så!
Pontuz fick också sitt efterlängtade xbox, kläder och lite annat skoj!

Juldagen :
Vi vaknade och åt en mysig julfrukost och tog det lugnt tills det var dags att åka hem.
Pontuz fixade med sitt xbox och hade de trevligt medans Lillemor kom hit ner en stund, vi pratade och fikade :)
Mycket trevligt må jag säga! Denna dagen tog vi bara det lugnt och hade det mysigt alla här hemma.
Det var typ så våran jul såg ut :) trevligt hade vi det iaf, Annandagjul skulle vi egentligen ätit Kalkon och så hos Pontuz mormor men hon ligger i magsjuka så det gick ju dock inte så bra! :P , det får vi ta någon annan dag!

Idag så gick vi upp runt halv 10 och gjorde välling och bytte blöja :)
Sedan så ringde Frida och hörde om vi skulle komma till dom idag, vilket vi absolut inte tvekade en sekund på!
Så dit ska vi idag, sova i Ebbared blir det också.
Har även varit ute på julrean och handlat lite. En tunika, halsband och ett par jeans och Pontuz fick köpt sig ett spel till sitt xbox , Wilma fick ju även ett presentkort så vi köpte en klänning och ett par små söta byxor till!
Igår var jag även uppe hos Lillemor en stund på kvällen och då tittade Emma och Alexandra upp, jättetrevligt har inte träffat dessa flickor på år och dar sedan :) Erica kommer även ifrån Stockholm idag, så det kommer också bli trevligt vettja!

Ne, nu ska vi duscha och fixa oss!
Have a nice day!
Puss & Kram!





Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0