22 december

Hej hopp :)


Vaknade halv 12 idag :O Wilma fick jag väcka.. Hm, konstigt det där.
Wilma är iaf inte bra, hon vägrar att äta och så fort man sätter ner henne på golvet så börjar hon bara gråta..
Stackare, mammas lilla plutt!
Nu har ju typ halva dagen gått, vet inte rikigt vad vi ska hitta på.. Ska iaf ut och ta en promenad, det har vi bestämt iaf!
Pontuz sov hos sin mamma och pappa efter han hade jobbat natt.. Vet inte rikigt när han kommer hem.. Får inte tag i han heller.. Men tror bara att han sover :)
Vet inte vad vi ska göra för mat idag heller :P haha..


Aja, imorgon ska vi iaf handla som tur är.
På julafton ska vi först vara hos min mamma, sedan ska vi vidare till Pontuz föräldrar också :)
Kommer bli så mysigt under julen, sover även i Borås och i mellandagarna ska vi ju som sagt till Frida också!
Mycket på en gång.. Ska se till nu att shoppa lite under julrean också! haha :D


Ne, nu ska jag sätta mig på golvet och se om Wilma vill leka.
Puss & Kram!


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0